VSTÚPTEReklamné SMS vašim klientom a prezentačné reklamné emaily. MassMail - cielený marketing s najvyššou efektivitou.

Hromadné zasielanie SMS zo systému MassMail

Hromadné SMS vašim klientom na jediný klik.
Príprava hromadnej SMS je jednoduchšia ako v telefóne. Jedno odoslanie však adresujete viacerým zákazníkom naraz.
Oslovíte aj ľudí bez prístupu k počítaču.
Mobilný telefón majú ľudia pri sebe, k mailovej schránke sa dostanú neskôr.
Odosielateľ ste jedine vy.
Je na vás, koho nastavíte ako odosielateľa - či zaužívané telefónne číslo vašej firmy alebo rovno názov s písmenami, v MassMail sa dá všetko!
SMS je osobnejšia a rýchlejšia ako email.
Správa príde každému okamžite. Je to preto ideálna voľba pre skutočne zaujímavé ponuky.
Vašu správu si prečíta KAŽDÝ váš adresát.
Poznáte snáď niekoho, kto nečíta prijaté esemesky?
Nový, agresívny a efektívny nástroj v marketingu.
Letáky a inzeráty sú minulosťou, reklama cez SMS je nový rozmer.
Vlastný obsah pre rôzne zoznamy adresátov.
Rôznym skupinám vašich klientov posielate personalizované správy.
Za minimálny náklad obrovské pokrytie.
Cena jednej SMS zďaleka nie je cenou na výrobu letákov či billboardov. Vy sami určujete, koľko míňate a koho oslovujete.
Vhodné na každodenné informácie.
Adresujte svoje neopakovateľné akcie či ponuky tomu, kto ich skutočne ocení.
  • doručenú SMS si prečíta 98% adresátov
  • až 47% existujúcich zákazníkov ocení informácie formou občasnej SMS
  • 70% zákazníkov ocení personalizovanú SMS s obshahom, o ktorý majú záujem
  • získate nových zákazníkov a existujúci prídu opäť
  • cena odoslanej SMS je nižšia ako posielanie z mobilu
  • MassMail neodosiela SMS v noci a nikoho tak neobťažuje
  • len 5 centov za odoslanú SMS, žiadne ďalšie poplatky
  • na jedno odoslanie oslovíte tisícky adresátov – len tých, ktorých si vyberiete
  • vytvorenie kampane a jej odoslanie zaberie maximálne 5 minut, systém je jednoduchý a ovládanie intuitívne
  • ak nemáte databázu kontaktov, radi vám ponúkneme našu databázu s 350 000 slovenskými telefónnymi číslami

 

Ako správne na SMS marketing?

Prečo používať reklamné marketingové SMS?

Reakcia ľudí na letáky, billboardy, ale už aj online reklamu je mizivá. Sme tak zahltení reklamou, že venovať pozornosť a byť úputaný niečim všedným, je takmer nereálne.  Čo však prečítate a vnímate vždy? Obyčajnú esemesku. Kým sa neoboznámite s jej obshahom, nezmažete ju. Táto ľudská vlastnosť je jednoduchá – zvedavosť. Už keď vám niečo svieti na mobile, drvivá väčšina z nás si to otvorí a aspoň preletí očami. Splnený sen pre každého, kto potrebuje promovať nejakú službu.

Bez ohľadu na výsledok po prečítaní si môžete byť istí, že vaša SMS je prečítaná, posolstvo odovzdané. Mnoho krát stačí aspoň to. Tak sa napríklad dozviete, že cestovná kancelária, s ktorou chodíte na lyžovačky, organizuje aj letné exotické zájazdy. Aj keď si ho aktuálne nekúpite, stopu u vás táto správa zanechá.

Ako formulovať reklamné SMS?

Jedna SMS je obmedzená na 160 znakov. SMS sa štandardne posielajú ako text bez diakritiky, teda bez dĺžňov, mäkčeňov a špeciálnych znakov. Aj napriek tomu, že by sa mohlo zdať, že SMS sa bez diakritiky stane nečitateľnou, nie je to tak. V podvedomí sme všetci zvyknutí čítať SMS bez dĺžňov a mäkčeňov. Súvisí to s bežnou komunikáciou cez správy, kde diakritiku väčšinou každý vynecháva. SMS je tak aj bez diakritiky zrozumiteľná.

 

Ak si však vaši klienti na správach s diakritikou potrpia, je možné poslať aj správu s diakritikou. Diakritika však znižuje počet znakov v jednej SMS na 70. Problémom tiež môžu byť staršie typy mobilných telefónov, ktoré nemusia diakritiku správne zobraziť. Namiesot š alebo ť uvidí adresát ? alebo $. Cena zaslanej SMS správy s diakritikou sa nemení, obmedzí sa len počet znakov.

Aké dlhé SMS posielať?

Najideálnejšie je sformulovať SMS tak, aby sa vošla do 1 SMS bez diakritiky, teda do 160 znakov. Do tohto množstva musíte sprostredkovať kľúčovú informáciu, podpísať sa (uviesť, kto vlastne SMS posiela) a zanechať kontakt. V prípade ak máte s formuláciou SMS problém, spojte sa s nami, poradíme vám, ako vhodne SMS naformulovať.

Kto každý využíva SMS marketing?

Prvý krát sa SMS s komerčným cieľom odoslala SMS v roku 2000 vo Fínsku, obsahom boli informácie o kultúrnom podujatí v Helsinkách. V roku 2005 začali prvé veľké značky promovať svoje novinky VIP klientele cez SMS. Nike začal s kampaňou na novú kolekciu dizajnového oblečenia a Pontiac promoval model G6. Dnes sa SMS marketing dostáva aj ku klientom na Slovensku. Stále čoraz viac zákazníkov dostáva zaujímavé akčné ponuky od cestovných kancelárií, wellness centier, obchodných domov priamo na displej svojho mobilu. Miera využitia SMS ako reklamného nástroja ešte viac porastie. Nezaspite na vavrínoch, rozšírte svoje možnosti predaja už dnes s MassMail.

V akej oblasti sa dá SMS marketing využiť?

V každej. SMS sú využívané pre propagovanie výpredajových ponúk, ohlásení záujímavých akcií ale aj napríklad pre informovanie o najbližších kultúrnych udalostiach. SMS marketing neslúži len na zvýšenie predaja, mnohé organizácie ho využívajú na informovanie svojich členov o konaní rôznych podujatí či stretnutí. Dôležité termíny či nová ponuka vzdelávania, esemeskou sa dá sprostredkovať všetko dôležité.

Kde je hranica medzi reklamou a obťažovaním?

Vysoká efektivita a úspešnosť SMS marketingu je mnoho krát znevýhodnená tým, že niektorým adresátom doručované SMS prekážajú. Preto treba formulovať SMS veľmi vhodne a s danou ponukou osloviť len relevantnú skupinu adresátov. Efektivita kampane sa veľmi zvýši, ak pošle autoservis ponuku iba motoristom z mesta, kde autoservis pôsobí. Ak je servis v Bánovciach nad Bebravou, motorista z Prešova je ako adresát irelevantný. V systéme MassMail z tohto dôvodu viete vytvoriť rôzne skupiny adresátov. Každú skupinu už len stačí naplniť kontaktami a rozoslať. Okrem vhodne zvolenej skupiny adresátov je však dôležité týchto klientov “nespamovať”. Nemá význam zasielať SMS príliš často. Adresát má dostať SMS a pripomenúť sa, informovať o vynikajúcej novej ponuke alebo o aktuálne platnej akcii či výpredaji. 

V prípade, ak zákazník s ďalším zasielaním SMS správ nesúhlasí, v Adresári MassMailu stačí jednoducho jeho telefónne číslo označiť ako “Nezasielať”. Systém tak na jeho kontakt SMS neodošle.

Ako často SMS posielať?

Odpoveď je závislá od toho, aký produkt alebo službu je potrebné promovať. Reštaurácie, ktoré využívajú MassMail, zasielajú niektorým zákazníkom každé ráno ponuku denného menu. Wellness centrá zasielajú vždy na začiatku mesiaca zvýhodnenú ponuku na daný mesiac. Pneuservis pres jesennou sezónou zašle jednu správu celej databáze s cenou za výmenu a akciovou cenou za uskladnenie pneumatík do jari.

SMS nemá byť posielana neuvážene, vždy je potrebné odkomunikovať zaujímavú informáciu. Ak ponúkate klientom zaujímavé ponuky každý týždeň, nič nebráni posielať reklamné hromadné SMS týždenne. Ideálna frekvencia je u každého individuálna. Závisí na skupine adresátov a obsahu SMS a spätnej väzbe – ideálne premietnutej v nových alebo viac opakujúcich sa zákazníkoch.

Ako budovať databázu klientov pre SMS marketing? Kde a ako získať telefónne čísla a súhlasy oslovených osôb?

Najideálnejšie je posielať SMS a emaily na vaše vlastné spracované databázy klientov, ktorí vám podpísali súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely. Vašu databázu klientov viete sami vhodne kategorizovať a najlepše tak osloviť skupiny ľudí individuálne formulovanými SMS správami. V prípade, ak odosielate SMS fyzickým osobám, je potrebné mať súhlas týchto osôb na použitie ich kontaktov na marketingové účely.

 

Najčastejšie členenie adresátov na zasielanie SMS je podľa výšky tržby za určité časové obdobie, najčastejšie nakupovaný sortiment alebo iný špecifický parameter.

Čo v prípade, ak žiadnu databázu nemáte alebo neevidujete?

Systém MassMail ponúka sprostredkovanie databázy kontaktov na živnostníkov a podnikajúce osoby. Aktuálne sa v databáze nachádza vyše 350 000 osôb s 94% garanciou platného telefónneho čísla.

 

Telefónne čísla sú kategorizované podľa mesta a kategórie podnikania.

 

Všetky kontakty v našej databáze sú údaje z verejne dostupných zdrojov a ich vlastníkmi sú živnostníci a podnikajúce osoby. Databáza súkromných fyzických osôb a pevných liniek nie je k dispozícii. Bližšie podrobnosti vám radi poskytneme na info@MassMail.sk alebo 0907972845.

Jednoduchý dôkaz, že MassMail je najlacnejší a najvýhodnejší nástroj na reklamu. Lacnejší ako Google Adwords, billboardy aj letáky.

Odoslanie SMS stojí v bežných hovorových paušáloch u slovenských operátorov od 6 centov. Cena cez systém MassMail je len 5 centov, pre vysoké objemy SMS od 4 centov. Na trhu však sú programy, v ktorých je zasielanie SMS bezplatné.  Budete však posielať z telefónu ručne napríklad 1000 esemesiek? Nebudete, je to zdĺhavé a pracné. Využívajte MassMail.

Za 1000 SMS zaplatíte v systéme MassMail len 50€ s DPH. Za 1000 letákov zaplatíte tlač od 0,04 - 0,06€ za kus s DPH a nehovoriac o nákladoch na grafickú prípravu a stratu času pri samotnej tvorbe a pripomienkovaní letáčika. Každá letáková kampaň je drahšia a menej efektívna ako SMS. Štatistiky hovoria jasne:

Čítanosť: 4% letáky, 98% SMS

Úspešnosť: max 5% z prečítaných, max 20% z prečítaných.

Cena: 0,04 – 0,06€, 0,05€

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Prezutie pneumatík do konca októbra s 30% zľavou pri objednaní cez internet. Viac na asteel.sk.”

SMS zaslaná všetkým motorisotm z databázy.

“Výstava psov z technických dôvodov presunutá z 20.8.2015 na 27.8.2015. Viac info na www.kynologia.sk.”

SMS zaslaná všetkým prihláseným vystavovateľom

“Potlač trička vašim logom už za 2,90€ bez DPH! Najlacnejšie a najrýchlejšia tlač v Košiciach. Agentúra Devon Košice. Info: 0907 919 657”

SMS zaslaná na databázu košických firiem kúpenú z MassMail.sk

“Verní zákazníci len tento týždeň: lávové kamene len za 49€ na zamas.sk.”

SMS zaslaná len registrovaným používateľom na eshope

“Nakúpte u nás opäť do 10 dní a na celú objednávku máte -30%. Váš innocentstore.com, partner pre Apple produkty.”

SMS zaslaná klientom eshopu, ktorí nakúpili za posledný rok aspoň 2x

“Filtrovanie vody pre kávovary – chutnejšia káva, 2x životnosť kávovaru. Už žiadna tvrdá voda a vodný kameň. www.Filtrovanie.sk”

SMS odoslaná 750 firmám registrovaným kategórii Reštaurácie, Kaviarne, Gastro.

Zaregistrujte sa do aplikácie MassMail a vyskúšajte sami! Každá nová registrácia má k dispozícii kredit 20 centov na otestovanie funkcionality. Garantujeme vašu spokojnosť!

Potrebujete pomoc alebo nerozumiete systému? Volajte 0907 972 845 alebo mailujte info@massmail.sk alebo s nami chatujte!

Obchodné podmienky pre MassMail.sk